Weboldalon szereplő árak tájékoztató jellegűek. A folyamatos euro / forint árfolyam igazodása miatt termékeink árait folyamatosan frissítjük.
Weboldalon szereplő árak tájékoztató jellegűek. A folyamatos euro / forint árfolyam igazodása miatt termékeink árait folyamatosan frissítjük.

Szállítási információk

Weboldalunkon megtalálható termékek személyesen tapolcai telephelyünkön vehetők át. Raktárkészletünkön lévő gépek azonnal átvehetők, az egyedileg rendelt gépek esetén az átvétel időpontját kollégáink jelzik a megrendelő felé.


Kisebb méretű és súlyú (max. 40 kg) kiegészítő termékek házhozszállítását a GLS és a DPD futárszolgálat biztosítja. Ennek összege súlytól és mérettől függően változik, így minden esetben egyedi ár kerül megadásra.

Nagyobb méretű és súlyú gépek esetén a kiszállítás saját autóval vagy raklapos szállítmányozó cég megbízásával tudjuk biztosítani a szállítást.
Raklapos szállítás esetén a csomag minimum 2 alkalommal kerül fel-és lepakolásra.


Szállítási szerződés

Az Rdealer Group KFT által forgalmazott gépek megrendelhetők e-mailben, telefonon vagy személyesen a tapolcai bemutatótermünkbe. 

Megrendelést követően a gépek tapolcai telephelyünkön vehetőek át. Személyes átvétel esetén az alábbi telefonszámon +36 20 802 4453 kérjen időpontot, hogy az átadás-átvételre kollégáink felkészüljenek.

Az általunk forgalmazott gépek átadás előtt átvizsgálásra és kipróbálásra kerülnek. Amennyiben a gépen valamilyen hibát, sérülést vagy műszakilag nem megfelelő működést tapasztalunk a gép nem kerül kiadásra raktárunkból.

Személyes átvétel mellett lehetőség van a termékek szállítmányozó cég által való kiszállításra.

Minden szállítási mód esetén az áruátvétel rendje a következő:

Minden esetben a Megrendelő által megnevezett Áruátvevő feladata és felelőssége meggyőződni a termék sértetlenségéről, és ezt a szállítólevélen aláírásával igazolnia kell.

Az áru sérüléséből adódó reklamációt csak és kizárólag abban az esetben fogadunk el, ha:
  • A, a csomagolás vagy a termék sérülésének ténye átvételkor rögzítésre kerül a szállítási dokumentáción; (lehetőség szerint fotóval is alá van támasztva); és:
  • B, a sérülés tényét a szállító írásban is elismeri; és:
  • C, a sérülés tényét rögzítő szállítólevelet az átvételtől számított 24 órán belül a Megrendelő (vagy az általa megbízott és/vagy elismert átvevő) az Eladóhoz eljuttatja e-mailben ([email protected]); és:
  • D, a sérült készülék csomagolása megőrzésre kerül.

Amennyiben a termék kiszállításra került a megrendelő felé, és a szállításból adódó sérülés, törés nem került jelzésre a kiszállító sofőrnek a helyszínen, valamint az Rdealer Group KFT felé 24 órán belül, úgy a berendezésre nem érvényesíthető a garancia. A garancia kizárólagosan sérülés és átalakítás mentes gépre érvényesíthető.

A termék bevizsgálását követően utólagosan bebizonyítható, hogy a terméken keletkezett sérülés a kiszállítás közben vagy utánna történt,  ebben az esetben a bevizsgálási, kiszállási és szállítási költségek a vevőt terhelik.


A szállítási mód megrendelése telefonon, e-mailben vagy személyesen történik. A szállítás megrendelése egyértelmű elfogadása a Szállítási szerződésnek, amelyet a weboldalunkon megtalál.
Mentett termékek (0)