Weboldalunkon megtalálható termékek személyesen tapolcai telephelyünkön vehetők át. Raktárkészletünkön lévő gépek azonnal átvehetők, az egyedileg rendelt gépek esetén az átvétel időpontját kollégáink jelzik a megrendelő felé.
Kisebb méretű és súlyú (max. 40 kg) kiegészítő termékek házhozszállítását a GLS és a DPD futárszolgálat biztosítja. Ennek összege súlytól és mérettől függően változik, így minden esetben egyedi ár kerül megadásra.
Nagyobb méretű és súlyú gépek esetén a kiszállítás saját autóval vagy raklapos szállítmányozó cég megbízásával tudjuk biztosítani a szállítást.
Raklapos szállítás esetén a csomag minimum 2 alkalommal kerül fel-és lepakolásra.
Szállítási szerződés
Az Rdealer Group KFT által forgalmazott gépek megrendelhetők e-mailben, telefonon vagy személyesen a tapolcai bemutatótermünkbe.
Megrendelést követően a gépek tapolcai telephelyünkön vehetőek át. Személyes átvétel esetén az alábbi telefonszámon +36 20 802 4453 kérjen időpontot, hogy az átadás-átvételre kollégáink felkészüljenek.
Az általunk forgalmazott gépek átadás előtt átvizsgálásra és kipróbálásra kerülnek. Amennyiben a gépen valamilyen hibát, sérülést vagy műszakilag nem megfelelő működést tapasztalunk a gép nem kerül kiadásra raktárunkból.
Személyes átvétel mellett lehetőség van a termékek szállítmányozó cég által való kiszállításra.
Minden szállítási mód esetén az áruátvétel rendje a következő:Minden esetben a Megrendelő által megnevezett Áruátvevő feladata és felelőssége meggyőződni a termék sértetlenségéről, és ezt a szállítólevélen aláírásával igazolnia kell.
Az áru sérüléséből adódó reklamációt csak és kizárólag abban az esetben fogadunk el, ha:
- A, a csomagolás vagy a termék sérülésének ténye átvételkor rögzítésre kerül a szállítási dokumentáción; (lehetőség szerint fotóval is alá van támasztva); és:
- B, a sérülés tényét a szállító írásban is elismeri; és:
- C, a sérülés tényét rögzítő szállítólevelet az átvételtől számított 24 órán belül a Megrendelő (vagy az általa megbízott és/vagy elismert átvevő) az Eladóhoz eljuttatja e-mailben ([email protected]); és:
- D, a sérült készülék csomagolása megőrzésre kerül.
Amennyiben a termék kiszállításra került a megrendelő felé, és a szállításból adódó sérülés, törés nem került jelzésre a kiszállító sofőrnek a helyszínen, valamint az Rdealer Group KFT felé 24 órán belül, úgy a berendezésre nem érvényesíthető a garancia. A garancia kizárólagosan sérülés és átalakítás mentes gépre érvényesíthető.
A termék bevizsgálását követően utólagosan bebizonyítható, hogy a terméken keletkezett sérülés a kiszállítás közben vagy utánna történt, ebben az esetben a bevizsgálási, kiszállási és szállítási költségek a vevőt terhelik.
A szállítási mód megrendelése telefonon, e-mailben vagy személyesen történik. A szállítás megrendelése egyértelmű elfogadása a Szállítási szerződésnek, amelyet a weboldalunkon megtalál.